wtorek, 5 marca 2013

Notka / Katar / Boiler Room

niedługo ukaże się drukiem mój pierwszy dłuższy komiks (który tak po prawdzie nie jest komiksem tylko zabawą kreską i konwencją) w zinie założonym przez Martę Nieznayu, której blog gorąco polecam (http://nieznayu.blogspot.com/). tematem piątego już wydania jest 'walka' i z tej okazji przygotowałem 7 plansz o florecie, na którym się oczywiście wogóle nie znam.mój komiks jest raczej słaby,ale jakoś się zmieści w ramach tego wydawnictwa,z czego się oczywiście bardzo cieszę. dużo by opowiadać o stanie zdrowia w jakim go przygotowywałem, ale przeszedł. najtrudniejsza jednak okazała się notka do numeru,jaką muszę przygotować o sobie.najgorzej.oto moja propozycja:

a tu przykładowa plansza (nie najlepsza, nie najgorsza);

p.s.przez godziny pracy, przerywanej harczeniem i smarkaniem, zdążyłem przesłuchać większość boiler roomów i nie wiem czy to sentyment czy po prostu klasa,ale najlepszy set należał do garniera:
http://www.youtube.com/watch?v=40NCDTpv_OI

pzdr

Brak komentarzy:

AddThis