poniedziałek, 17 stycznia 2011

joka.stworzyłem (syndrom boga?) ten blog aby zaspokoić moją próżność. i wypełnić ego. jestem adamem małyszem i tą dziewczyną, która wygrała top model, a nazwiska nie pamiętam, w jednym. pochodzę ze wsi i mam swojego bloga! ewenement? paradoks? "natchnienie dla ludzi z małych miejscowości"? nic z tych rzeczy...
po prostu zamierzam tu publikować projekcje własnego, prywatnego, zaściankowego szaleństwa.
o nazwie: powstała, na którejś z imprez grubo zakrapianych alkoholem, w oparach zakazanych używek, a odnosiła się do idealnej ksywy dla dj...nie wiem, który / która z alkozombi to wymyśliło, ale podoba mi się i przywłaszczam.

poniżej prace jakie wysłałem na konkurs łowców dizajnu i lessefere.nieznane mi bliżej grono wybrało tą pierwszą.no no no...




1 komentarz:

Unknown pisze...

dzieła o nr 2 i 4 są iście bosssskie :)))

AddThis